✿ Semakin engkau menjaga dirimu, menutup Rapi Auratmu,Sopan gerak ~ gerik & tutur katamu, maka, semakin TINGGI NILAI engkau pada seorang LELAKI...✿

Dear Ukhtyna..:)

Rabu, 03 Oktober 2012

Andai Aku Adalah Tulang Rusuk Mu Yang Hilang...

Andai aku adalah tulang rusukmu yang hilang
Aku berharap,

Jika nanti Allah mempertemukan kita

kau akan selalu membimbingku
agar aku menjadi wanita yang sholehah
yang nantinya akan menjadi bidadarimu di syurga.

karena....

aku ingin kita disatukan dunia dan akhirat,

Andai kau ditakdirkan untuk menjadi ayah buat anakku,
jadilah yg bisa mendidik anak2 kita,
agar mereka nanti menjadi anak kebanggaan buat kita dunia & akhirat
Iaitu anak yang soleh dan solehah
Yang dapat menjunjung tinggi Agama Allah
Andai engkau ditakdirkan untukku
Ku harap kau boleh menjadi Imam buatku dan anakku
Kau boleh menjadi pemimpin yang baik dalam rumah tangga kita
Kau boleh mencintai aku apa adanya
Dan boleh mengurus kekuranganku dengan penuh kebijaksanaan

Dan andai aku salah

Tegurlah aku dengan kata-katamu yg penuh dgn kelembutan dan kebijaksanaan

Andai aku marah

Belailah rambutku dengan penuh kasih sayangmu
Agar marahku boleh berubah menjadi kelembutan
Andai aku lupa
Ingatkan aku dengan penuh kasih sayang
Agar nanti kau tetap menjadi suri tauladan bagiku dan anak kita
Kerana….
Aku hanya mengharapkan imam yang baik dalam rumah tanggaku
Yang  selalu dapat membawa aku ke jalan yang diredhaiNya
Jalan yang menuju syurgaNya bersama dirimu.
            * Buat Bakal Imamku....^^,


Share

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Teman Fb Coment disini yah....:)

Dakwah adalah Cinta

" Freedom Syiria "